מסכים לבתי כנסת

מסכים לבתי כנסת
מסכים לבתי כנסת 13 פבר 2017

הטכנולוגיה נכנסת לכל חלק בחיינו והחלה להיכנס גם לבתי כנסת אשר נהנים מקדמה טכנולוגית בדמות מסכים דיגיטליים. מסכים לבית כנסת מאפשרים להעביר מידע ומסרים שונים למתפללים. בנוסף למסך וודאי תרצו גם לשפר את חזית בית הכנסת ולהוסיף לו שלט חדש או להחליף את השלט הקיים, כאשר מרבית בתי הכנסת בוחרים בשלט של חיתוך אותיות. ניתן לבחור מספר חומרים מהם ייחתכו האותיות, כאשר החיתוך מתבצע על ידי לייזר מיוחד המאפשר לקבל תוצאה מדויקת ואיכותית. על מנת להתקין מסך איכותי או שלט מהודר לבית הכנסת תוכלו לפנות למומחים של "סקיצה".

מסכים לבתי כנסת – למה הם משמשים ?

מסך דיגיטלי בבית הכנסת מאפשר לתקשר עם המתפללים ולהעביר להם מידע חיוני אשר לא תמיד ניתן להעביר בעל פה.

מידע זה יכול לכלול:

• זמני תפילות
• זמני שיעורים
• לוחות זיכרון
• לוחות הנצחה
• פרשת השבוע
• הלכה יומית
• ועוד

"סקיצה" מאפשרים לכם לבחור מתוך מגוון מסכים באיכות גבוהה, כך שתוכלו להתאים לבית הכנסת את המסך הנכון ביותר. אצלנו תקבלו תוכנה ייחודית אשר פותחה על ידינו לכל העדות.
בנוסף למסכים לבית כנסת אנו מספקים עבור עסקים מגוון שלטים כמו שלטי לד או שלטי ניאון ותיקונם, אותיות בחיתוך תלת מימד, שלטי זכוכית, שלטי כסף וזהב, שירותי הדפסה דיגיטליים ועוד.
שירותינו ניתנים בכל רחבי הארץ ומאפשרים לכל אדם ליהנות משלט ברמה הגבוהה ביותר או ממסך דיגיטלי המאפשר העברת מידע שוטף ועדכני.

מסכים לבתי כנסת מבית "סקיצה"

חברת "סקיצה – עיצובים ומערכות שילוט" מתמחה בכל מה שקשור לתקשורת חזותית בין בעל העסק לבין לקוחותיו. תקשורת זו באה לידי ביטוי הן בשלטים מחומרים שונים והן במסכים דיגיטליים. השלטים שלנו עשויים בצבעים דו רכיביים אשר מעניקים עמידות רבה ומראה חי לכל שלט. אנו מתמחים בחריטה וכרסום של שלטי מתכת, חיתוך CNC כמו גם בשלטי חוצות מרהיבים. אנו נותנים אחריות מלאה על כל העבודות ונשמח להגיע להתקין עבורכם שלט חדש או מסך בבית הכנסת. ההתקנות ייעשו בליווי מהנדס קונסטרוקטור ומהנדס חשמל.

מסכים לבתי כנסת

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני