אותיות בנויות בולטות

אותיות אלומינום
אותיות בנויות בולטות 13 פבר 2017

עולם השילוט, כמו תחומים רבים אחרים בחיינו, עבר לא מעט תהפוכות בעשורים האחרונים. אם בעבר שלטים היו חתיכת פח עם הדפסה לא איכותית הרי שהיום תוכלו למצוא אותיות בנויות בולטות, שלטי תלת מימד, שלטי ניאון, שלטים אלקטרוניים עם תכנים מתחלפים, שלטי חוצות ענקיים ועוד. כל אלה מתחרים על תשומת ליבו של הלקוח המשוטט ברחוב ואמורים למשוך אותו אל בית העסק. בשל כמות הולכת וגדלה של הסחות דעת ואינפורמציה בעולם המודרני – אנו זקוקים לשלט מיוחד ואיכותי על מנת להתחרות כראוי על תשומת לב הלקוח.

אותיות בנויות בולטות – שלט מודרני מעוצב

   אותיות בנויות בולטות
שימוש באותיות בולטות הופך את השלט למודרני ומרשים. אותיות בולטות תמיד נראות כמשהו אשר לקוח מהדור הבא של השלטים, משהו צעיר אשר מסמל רוח רעננה וקידמה בעסק. את האותיות הבולטות ניתן להניח על כל רקע שתבחרו ובכך ליצור אפקט תלת ממדי. את האותיות יש להאיר בתאורה הנכונה על מנת לקבל את האפקט המקסימלי. בעת בחירת התאורה יש לשים לב למספר נקודות:
• מהו סוג החברה, מהו אופייה ואיזה תאורה הכי תתאים לשדר את המסר הנכון
• מהם צבעי האותיות, מהו צבע הלוגו ומהי התאורה אשר תשתלב איתם בצורה הטובה ביותר
• כיצד ניתן לפזר את התאורה על פני האותיות בצורה אופטימלית

סקיצה – שלטים שלא ניתן להתעלם מהם

יופי ועיצוב הוא משהו שתמיד תופס את העין. זהו בדיוק המומחיות שלנו ב"סקיצה – עיצובים ומערכות שילוט". בנוסף לשלטי חוצות מרהיבים נשמח להכין לכם ארגזי תאורה, שלטי פנים איכותיים, שלטי הנצחה רשמיים, שלטי יודאיקה מהודרים, שלטים מחומרים מיוחדים כמו אלומיניום, זהב ועוד. בנוסף אנו מעניקים שירותי דפוס דיגיטלי איכותי.
השלטים נעשים מצבע דו רכיבי אשר מעניק חיים ועמידות רבת שנים. זהו רק אחד הסודות העומדים מאחורי השלטים המרשימים שלנו. פנו כעת לסקיצה שלטים והרשו לנו להכין עבורכם שלט שלא ניתן להתעלם ממנו.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני